Retur og bytte

Retur og Angrerett 

Når du handler hos oss har du 14 dagers angrerett som gjelder fra datoen pakken er mottatt. Slik gjør du:

  • Logg inn på hjemmesiden øverst til høyre med samme mailadresse du benyttet ved bestilling. Du vil nå motta en engangskode.
  • Til høyre ser du "Forespør retur" -> klikk på denne
  • Velg bestillingen det gjelder, på høyre side ser du "Forespør retur" -> klikk på denne
  • Huk av varen(e) som skal returneres og årsak.
  • Pakk varen inn som du mottok den.
  • Klistre på returlappen du fikk sammen med sendingen
  • Lever pakken på nærmeste postmottak
  • Det påløper et returgebyr på kr 59,- ved å bruke returseddelen
  • Dersom returen inneholder en reklamasjon, feilsending eller lignende vil du ikke bli belastet returgebyr.

Varen må være ubrukt og i samme stand som da den ble mottatt, og den må ha original emballasje og være påsatt taggen med strekkoden. Dersom en klokke er tilpasset kan den ikke byttes.

Retur vil ikke bli godkjent dersom varen er i uegnet stand. Det samme gjelder dersom varen er returnert til oss etter at angrefristen har utløpt. Merk at fristene gjelder fra datoen du mottok din pakke til dagen du leverer inn returen til Posten. 

Bytte 

Om du ønsker å bytte varen, må du returnere varen til oss og legge inn en ny bestilling på ønsket vare. Angrefristen på 14 dager gjelder også her. 

Hva skjer når pakken er sendt?

  • Returer blir behandlet innenfor 14 dager inkludert postgang og du vil få en oppdatert e-post når din retur er ferdigbehandlet hos oss. 
  • Returer som blir sendt i retur til oss uten byttetag, original emballasje og vedlagt retur seddel vil ikke bli behandlet. 
  • Har du mistet returseddelen som fulgte med ordren, kan du kontakte oss på hei@klokker.no, så sender vi deg en ny. Husk å legge ved ordrenummer.