Retur og bytte
REGISTRER RETUREN DIN HER.
Retur og Angrerett
Når du handler hos oss har du 14 dagers angrerett som gjelder fra datoen pakken er mottatt. Skal du returnere en vare, kan den returneres ved å benytte deg av returseddel som følger med sendingen.
Varen må være ubrukt og i samme stand som da den ble mottatt. Det må følge med byttelapp og original emballasje.
- Produktet må bære den påsatte taggen med strekkoden.
- En klokke kan ikke byttes hvis den er tilpasset.
-
Hvis du har brukt en bonussjekk som betalingsmiddel for å betale varen helt eller delvis, vil bonussjekken forfalles, dvs. bonussjekken vil ikke utstedes på nytt og du får ikke bonuspoengene tilbake. Bonuspoengene som du som medlem har opptjent med kjøpt vare du returnerte vil også fjernes.
- Utfylt returskjema på ligge vedlagt.
Retur vil ikke bli godkjent dersom varen er i uegnet stand. Det samme gjelder dersom varen er returnert til oss etter at angrefristen har utløpt. Merk at fristene gjelder fra datoen du mottok din pakke til dagen du leverer inn returen til Posten.
Bytte
Om du ønsker å bytte varen, må du returnere varen til oss og legge inn en ny bestilling på ønsket vare. Angrefristen på 14 dager gjelder også her.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Produktene du ønsker å returnere må pakkes forsvarlig i originalemballasjen, og angrerettskjema og plukkliste legges ved i sendingen. Klistre returseddel som kommer med ordren din utenpå pakken og lever den til ditt nærmeste postkontor/post i butikk. Det påløper ett gebyr på 59kr for å returnere en vare ved å bruke returseddelen. Denne kostnaden vil bli håndtert sammen med oppgjøret knyttet til returen din. Dersom det gjelder reklamasjon, feilsending eller lignende betaler du ikke for returporto.
- Returer blir behandlet innenfor 14 dager inkludert postgang og du vil få en oppdatert e-post fra klarna når din retur er ferdigbehandlet hos oss.
- Returer som blir sendt i retur til oss uten byttetag, original emballasje og vedlagt retur seddel vil ikke bli behandlet.
- Har du mistet returseddelen som fulgte med ordren, kan du kontakte oss på hei@klokker.no, så sender vi deg en ny. Husk å legge ved ordrenummer.